شروع به کار کنفرانس بین المللی انجمن رمز ایران باحمایت همراه اول

شروع به کار کنفرانس بین المللی انجمن رمز ایران باحمایت همراه اول به گزارش مداربسته، بامداد امروز بیست ویکمین کنفرانس بین المللی انجمن رمز ایران با حمایت همراه اول در قسمت های اصلی و نمایشگاهی شروع به کار کرد.



به گزارش مداربسته به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، بیست ویکمین کنفرانس بین المللی انجمن رمز ایران بعنوان یکی از مهم ترین رویدادهای علمی کشور در حوزه امنیت سایبری، امروز چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ با حمایت و مشارکت همراه اول و با حضور محققان و متخصصان داخلی و بین المللی، در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و به میزبانی دانشگاه تربیت مدرس شروع به کار کرد.
این کنفرانس دو روزه که هرساله با هدف دانش افزایی محققان دانشگاهی و کارشناسان صنعت افتا و انتشار یافته های جدید علمی در این عرصه برگزار می شود، در این دوره هم به سمت عرضه آخرین دستاوردهای محققان داخلی و بین المللی رفته است تا بستر مناسبی را برای تبادل نظر در جهت حل مسائل اثرگذار کشور در حوزه امنیت سایبری فراهم آورد.
از مهم ترین مباحثی که در این کنفرانس به آنها پرداخته می شود، میتوان به مبانی رمزشناسی، امنیت شبکه، پروتکلهای امنیتی و مهندسی امنیت اشاره نمود. همچنین، این کنفرانس فرصتی است برای دانش پژوهان و کارشناسان صنعت تا جدید ترین یافته های خویش را به اشتراک گذارند و به دنبال چاره هایی برای چالش های امنیتی در کشور باشند.
در کنار برنامه های علمی، مدیران و متخصصان مرکز پژوهش و توسعه همراه اول هم در قسمت نمایشگاهی این رویداد حضور دارند و با معرفی سامانه های هوشمند مدیریت صدمه پذیری ها، تشخیص نفوذ در حملات مخابراتی و عرضه خدمات جامع امنیت سایبری، تلاش می کنند رسالتی که برای خود در ارتقای امنیت سایبری کشور قائل شده اند را تشریح کنند.

1403/07/26
14:04:16
5.0 / 5
11
تگهای خبر: امنیت , خدمات , دانشگاه , دستاورد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳
دوربین مداربسته

newcctv.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مداربسته محفوظ است

دوربین مداربسته مداربسته

انواع دوربین مداربسته