به گزارش روابط عمومی ایرانسل، از شرایط دریافت گواهینامه رعایت حقوق مصرف كنندگان می توان به مواردی چون كسب امتیازهای شاخص های ارزیابی و سنجش واحدهای تولیدی، رضایت مندی مشتریان، شاخص های مربوط به كیفیت كالا و خدمات، رعایت قیمت ها، توزیع و خدمات بعد از فروش اشاره نمود. همچنین از شرایط دریافت تندیس ملی رعایت حقوق مصرف كنندگان نیز می توان به كسب امتیازهایی نظیر امتیاز شاخص های ارزیابی و سنجش واحدهای تولیدی، دریافت گواهینامه حداقل در 2 سال متوالی یا 3 سال غیرمتوالی، كسب حداقل 90 امتیاز در مجموع امتیازهای اعطای گواهینامه و وجود گسترده توزیع كالا یا خدمات و نمایندگی در حداقل 20 استان كشور اعلام شده است. برای دریافت این تندیس و گواهینامه بیش از 800 شركت مورد ارزیابی قرار گرفته اند. هفدهمین دوره اعطای گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف كنندگان به همت انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف كنندگان و با پشتیبانی سازمان حمایت از مصرف كنندگان و تولیدكنندگان وزارت صنعت، معدن و تجارت بامداد امروز، سه شنبه 9 اسفندماه 96 در مركز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار گردید. این تندیس بر مبنای مفاد آیین نامه اعطای گواهینامه و تندیس های ملی رعایت حقوق مصرف كنندگان و بعد از بررسی و ارزیابی عملكرد ایرانسل و به استناد مصوبه شورای سیاست گذاری مستقر در سازمان حمایت از مصرف كنندگان و تولیدكنندگان، توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت، نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی و رئیس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف كنندگان به ایرانسل اعطا شده است.