استفاده از تاییدیه پستی برای نامزدهای انتخاباتی روی فیس بوك
مداربسته: از ترس ترول های روسی تبلیغ دهندگان انتخاباتی روی فیس بوك باید با استفاده از پست مدارك و هویت خویش را تایید كنند.
به گزارش مداربسته به نقل از خبر آنلاین، دادن اطلاعات غلط و تحت تاثیر قراردادن انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریكا سبب شد تا پلت فرم شبكه های اجتماعی مانند فیس بوك در مظان افترا قرار گرفته و به آنها لقب «جاده صاف كن» روس ها داده شود.
ترول های روسی با ارسال اخبار جعلی، تغییر در لایك پست ها و انتشار اخبار طرفداری از ترامپ، سبب شكست دموكرات ها در انتخابات شدند و حالا فیس بوك كه قانون گذاران آمریكایی آن را یكی از مسببین اصلی حادثه می دانند، به دنبال یافتن راه های جدید برای جلوگیری از وقوع حادثه مشابه در انتخابات نوامبر آینده است و به همین خاطر می خواهد برای تاییدیه انجام تبلیغات روی پلت فرم خود، از مشتریان آدرس پستی فیزیكی گرفته تا مانع از نفوذ مجدد روسیه بر انتخابات شود.
«رابرت مولر» از نهاد مشاوره ویژه ایالات متحده / OSC - كه یك نهاد مستقل دائمی در امور بازپرسی فدرال و كیس های حقوقی است- ضد 13 روس و 3 شركت روسی به افترا دسیسه چینی ضد هیلاری كلینتون و به نفع كمپین انتخاباتی ترامپ، اعلام جرم كرد و حالا استراتژی فیس بوك برای گرفتن تاییدیه پستی پس از این ماجرا شكل گرفته كه به قول «كتی هارباث»، مدیر جهانی برای برنامه ها و خط مشی های فیس بوك، تاییدیه شامل یك كد خاص برای نامزدهای انتخابات است كه اداره فدرال آن را تایید نهایی می كند تا معلوم شود فلان تبلیغ مربوط به كدام نامزد محلی است و كسی از بیرون از ایالات متحده روی این نوع تبلیغات نفوذ ندارد.
به گفته وی كد ارسالی به معنای این است كه یك تبلیغ خاص مربوط به شهروند ساكن ایالات متحده است و البته این روش همه مشكلات را حل نخواهد كرد اما ارسال به سبك سنتی و به صورت پستی اجازه خرید تبلیغات توسط روس ها را نخواهد داد.
رابرت مولر و اعلام جرم ضد مالكین ترول های روسی / عكس زیر
5656
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب