وزیر ارتباطات:

نارضایتی های مردم از دریافت مرسولات پستی پیگیری شود

نارضایتی های مردم از دریافت مرسولات پستی پیگیری شود مداربسته: دومین نشست از سلسله نشست های کارشناسی پنجشنبه های نظارتی وزارت ارتباطات و فناوری به برنامه کنترل پروژه و ارائه و پایش گزارش کارها و عملکرد شرکت ملی پست ایران اختصاص یافت.



به گزارش مداربسته به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سید ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این نشست کارشناسی بعد از عرضه گزارش عملکرد چندماهه شرکت پست در دولت چهاردهم از جانب مدیرعامل شرکت و اعضای هیئت مدیره و معاونان آن ضمن اشاره به مسائل و چالش هایی که در شرکت ملی پست مطرح است، تصریح کرد: مانند همین مسائل را در قسمت ها و سازمان های دیگر وزارت ارتباطات هم به شکلی دیگر داریم. بر این باورم که با اهتمام، پیگیری و دلسوزی می توانیم این مسائل را حل نماییم.
وی همینطور از مدیران و معاونان خود هم خواست، جلسات را صرفاً برای جلسه برگزار نشود و پس از برگزاری جلسات لازم، اگر احتیاج به تصمیم گیری بود حتما تصمیم بگیرند و به جلو حرکت و پس از گرفتن بازخورد تصمیمات، آنها را اصلاح کنند.
وزیر ارتباطات در ادامه این جلسه به نکاتی در رابطه با گزارش عرضه شده توسط مدیرعامل شرکت ملی پست، اشاره نمود و با اشاره به اینکه باید ببینیم پس از اجرای این برنامه، حال مردم چگونه است؟ تصریح کرد: اگر ببینیم حال مردم پس از اجرای برنامه ها خوب نیست، حتما یک جایی از کار ایراد دارد و آنرا باید اصلاح نماییم.
وی در رابطه با سفارش هایی که برای انتصاب و جابجایی افراد می شود هم به مدیران خود تصریح کرد که در مقابل سفارش ها بایستید و مدیران را صرفاً بر مبنای شایستگی ها و توانمندی هایشان جابجا یا منصوب کنید.
هاشمی در رابطه با نارضایتی هایی که گاها مردم از خدمات پست بخصوص دریافت مرسولات دارند هم اظهار داشت: این مسائل احتیاج به مراقبت و پیگیری جدی دارد تا موارد اینچنینی سبب کمرنگ شدن زحمات کل مجموعه و کاهش اعتبار مجموعه پست نشود.
وی به مشخص بودن شاخصها برنامه های اجرا شده با اعداد و ارقام تصریح کرد و اضافه کرد: بر طبق این شاخصها می توانیم میزان دسترسی به اهداف و برنامه ها را به شکل شفاف و بدون ابهام بررسی و ارزیابی نماییم.
وزیر ارتباطات در ادامه تشکیل یک تیم قوی کنترل پروژه را، چه به شکل بخشی و کلان، در وزارت ارتباطات لازم و ضروری عنوان نمود و دستور داد در این حوزه اقدامات لازم صورت گیرد.
وی، مدیریت زیان انباشته پست را هم یکی دیگر از موضوعات مهم در عملکرد این شرکت عنوان نمود که باید برای آن تدبیری اندیشیده شود.
وزیر ارتباطات، کارکنان شرکت ملی پست را نیروهای پرتلاش، امانت دار، خدوم و بی ادعا دانست که در عمل این خصوصیت های را نشان داده اند و تصریح کرد که هر کاری در توان ما باشد برای پشتیبانی از آنان انجام می دهیم.
وی با بیان اینکه، انتظارات ویژه و خاصی از شرکت پست دارد، ابراز امیدواری کرد با اجرای برنامه های طراحی شده، این شرکت در آینده بدرخشد.
بر اساس این گزارش، در شروع این جلسه هم احمدی، مدیر عامل شرکت ملی پست گزارشی از عملکرد و همینطور برنامه استراتژیک طراحی شده برای این شرکت عرضه کرد و معاونان وزیر و مدیران حاضر در جلسه هم نظرات و دیدگاه های خویش را در رابطه با این برنامه ها مطرح و پیشنهاداتی را هم عرضه کردند.
در سلسله نشست های «پنجشنبه های نظارتی» که به شکل هفتگی و مستمر در ایام پنج شنبه برگزار می شود، برنامه، عملکرد و فعالیتهای مجموعه های مختلف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور سید ستار هاشمی و تعدادی از معاونان و متخصصان مورد نقد جدی، بررسی های دقیق و ارزیابی کارشناسی قرار می گیرد.


منبع:

1403/10/08
20:18:33
5.0 / 5
10
تگهای خبر: خدمات , دسترسی , شركت , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
دوربین مداربسته

newcctv.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مداربسته محفوظ است

دوربین مداربسته مداربسته

انواع دوربین مداربسته